dijous, 29 de maig del 2008

A and E de Goldfrapp

No sóc una persona donada a tenir ídols musicals o simplement grups preferits. La meva megalomania es va acabar amb Michael Jackson als anys 80 i després de la decepció escruixidora que em vaig endur amb el seu procés d'autodestrucció, no m'ha quedat el cos per tornar a ser fan de ningú. Simplement hi ha grups que m'agraden i cantants solistes que també, però no com per fer-ne un elogi emocionat. Un dels grups que m'agraden, tot i que de manera intermitent, són els Goldfrapp. No és ben bé un grup, sinó un duet. La cantant té una veu preciosa, però algunes de les seves cançons són per adormir-se. De tant en tant, però, visito la seva pàgina al Myspace, a veure que han fet de bo últimament. Avui hi he entrat i entre les cançons que han tret hi ha aquesta que poso al títol i que m'ha agradat força.



El 19 de juny, per cert, actuen a Barcelona, al Sonar Festival.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què t'anava a dir...