diumenge, 22 de març del 2009

Solo

Malgrat el que pugui semblar, no tinc intenció de convertir el meu blog en un portal del "iutube", però quan de tant en tant hi topo amb una peça que em resulta especialment atraient, tinc ganes de compartir-la. En aquest cas es tracta d'un solo de guitarra de Miguel Pino. No n'havia sentit mai a parlar i, de fet, a Sant Google no hi he pogut trobar gaire cosa, la seva pàgina al myspace (que ja és prou) i diversos vídeos al Youtube. Un d'ells aquest que us deixo aquí. No tinc paraules, senzillament. És boníssim, i aquí us heu d'imaginar la meva cara bocabadada buscant més adjectius que no resultin massa simplistes.




Us deixo a més a més un altre vídeo que tot just acabo de trobar i que trobo molt divertit:



Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què t'anava a dir...