dimecres, 16 de juliol del 2008

Curs dels Juliols de la UB: Comunicació i blogs

Aquesta setmana passada vaig assistir a un curs dels Juliols de la UB que em va agradar molt: Comunicació i blogs: teclats i pantalles per influir i cooperar. En el curs es van oferir punts de vista molt diversos sobre el món blocaire i Internet en general, es va debatre sobre l'ús i l'impacte de les webs de xarxes socials, com Facebook o Twitter, els recursos de gestió i organització de blogs, com el Google Reader o Bloglines, els blogs polítics i el pes dels internautes en l'èxit de la campanya de Barack Obama. Es va parlar de com indexa Google els enllaços, quins criteris fa servir, es va parlar de l'impacte de YouTube. Es va parlar de què fa que un blog tingui èxit i què fa que sigui abandonat. Es va parlar del periodisme digital i el periodisme de paper... El curs va ser un debat continu molt enriquidor i m'agradaria pensar que ha deixat en mi un pòsit que farà que aquest blog meu millori.

Us deixo el vídeo del curs que ha elaborat el coordinador del curs Xavier Laborda Gil.

5 comentaris:

  1. El lloc el conec, però els actors no...on sou vos?.
    I per això va venir lo del facebook i el reviure del bloc (canvi de look inclòs)?

    ResponElimina
  2. sóc una de les que fulleja un diari xD

    ResponElimina
  3. Lo del facebook i el canvi de look... doncs sí, ve d'aquest curs xD

    ResponElimina
  4. M'ho havia semblat, però tenia dubtes, ja veig que no estaves atenta a clase.
    I ets la que grava al final?, ....és que m'ha semblat sentir-te donant gràcies.

    ResponElimina
  5. no, no sóc jo, hauria sortit fatal :P Sobre la meva manca d'atenció... a que te doy dos yoyas? xDDD Si que parava atenció, aquells diaris els havia portat el ponent, Agustín Morales, de l'estat d'Aguascalientes, a Mèxic i era per veure la mena de diaris que hi ha a Mèxic. Dóna per fer un bon post, de fet xDDD

    ResponElimina

Què t'anava a dir...